מוסך ימית – תל אביב » טיפולים לרכב
טיפולים לרכב עושים רק במוסך ימית בו תקבלו את שירותי תיקון וטיפול לרכב הטובים ביותר בעיר.
צוות המומחים המיומן שלנו בעל ידע וניסיון רב באבחון, תיקון וטיפול בבעיות רכב שונות.
אנו גאים בהצעת שירותים ברמה הגבוהה ביותר כדי להבטיח שהרכב שלך יפעל בצורה חלקה ויעילה.
אנו מספקים מגוון שירותים רחב לרבות תיקוני מצבר, תחזוקת מיזוג אוויר לרכב מכונאות כללית, דיאגנוסטיקה מתקדמת, ושירותי טסט עד הבית מקצועיים לרכבים.
להזמנת טיפול
כל טיפול מקבל את מלוא תשומת הלב , וזאת כדי להבטיח שהלקוחות יזכו לטיפול מקיף ואיכותי ולנסיעה טובה בטוחה בכבישים
מוסך ימית פועל בכל יום כדי להעניק לנהגים של ישראל בטיחות אופטימלית ואינו משאיר מקום לסיכון.
בואו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי
נכון, יציאה למוסך אינה הבילוי האהוב על רובנו. אנחנו נעדיף פשוט להשתמש ברכב מרגע הקניה עד המכירה או הגריטה בלי להתעסק כלל במוסכים.
זו הוצאה שתמיד מרגישה לא צפויה, כזו שפחות לקחנו בחשבון כששקלנו הוצאות רכב. אך עם זאת, בניגוד למה שקיווינו, אנחנו מוצאים את עצמנו הולכים למוסך לטיפולים באופן קבוע, גם בלי קשר לטיפולים אחרים, לא צפויים, שאולי גררו אותנו למוסך גם כן.
אם כן, למה אנחנו עושים את זה? מהו אותו טיפול תקופתי לרכב, מה הוא כולל ולמה יש להקפיד לבצע אותו בכל שנה? הכנו לכם מדריך פשוט וברור לטיפול תקופתי ברכב. אנחנו מקווים שזה יעשה לכם קצת סדר.
קודם כל, הטיפול המוכר ביותר: בכל שנה, לפני שמחדשים את רישיון הרכב ועושים לרכב טסט, מומלץ להגיע למוסך לטיפול לפני הטסט ולוודא שהכל ברכב כמו שצריך ושלא תהיינה בעיות לא צפויות.
טיפול 10,000 – אולי עכשיו אתם קוראים את זה ונזכרים שבאמת לא עשיתם טיפול עשרת אלפים כבר הרבה זמן.
אל דאגה, זו לא אשמתכם וככל הנראה אתם נוהגים ברכב יחסית חדש, בו לא נדרש לעשות טיפול תקופתי כל עשרת אלפים קילומטר. אבל, אם במקרה אתם נוסעים ברכב שיוצר לפני שנת 2,000 – שימו לב שיש להביאו למוסך לטיפול תקופתי על כל עשר אלף קילומטר שעבר.
היום, עם רכבים חדשים, בדרך כלל לוקחים את הרכב לטיפול כל חמש עשרה או שלושים אלף קילומטר, בהתאם להוראות היצרן. כך או כך, טיפול זה נקרא טיפול תקופתי רגיל.
בנוסף לטיפול התקופתי הרגיל, כדי לשמור על הרכב נדרש גם טיפול תקופתי גדול.
בשונה מהטיפול הרגיל, שנעשה בתכיפות יותר גדולה וגם פחות מקיף, הטיפול התקופתי הגדול נעשה לאחר כמאה עשרים אלף קילומטר, או אחת לשלוש או ארבע שנים וכולל בדיקה מעמיקה יותר של הרכב.
אופי הטיפול התקופתי ישתנה בין רכב לרכב ובהתאם לכמה הנהג שמר עליו מאז הטיפול האחרון וכמה קילומטרז הוא עבר (כזכור, זה תלוי בשאלה האם מדובר בטיפול תקופתי רגיל או גדול).
כלומר, אם משהו משמעותי ברכב לא עובד כמו שצריך, כדאי לטפל בזה כשהולכים לטיפול התקופתי. אולם, ישנן כמה בדיקות והחלפות שיקרו בכל מקרה בכל טיפול תקופתי, בלי קשר למידת התחזוקה והשימוש.
הטיפול הבסיסי הזה, אותו נבצע ברכב בכל טיפול תקופתי יכלול טיפול ברפידות, צלחות ונוזל הבלם, נוזל הקירור, מצתי המנוע בדיקת – ואם צריך אז החלפת – הפילטרים שברכב, החלפת שמן מנוע, בדיקת מצבר ואורות ועוד. בין אם אתם צריכים טיפול תקופתי או תיקון נקודתי של הרכב, אתם מוזמנים להגיע למוסך שלנו לטיפול אמין, מקצועי ומשתלם
קיימים טיפולים שונים לרכב התואמים לשנתון ייצור הרכב ולקילומטר שצבר במהלך התקופה סוגי הטיפולים לרכב הם:
טיפול עשרת אלפים ,טיפול 15,000 ו30,000 , טיפול קטן/גדול ושנתי, טיפול לפני טסט ועוד
מחיר טיפול לרכב תלוי במספר גורמים, כגון סוג הרכב, שנתון הרכב, סוגי החומרים שמאושרים לשימוש ברכב וכו'.
לדוגמא, רכב שהשמנים המאושרים לשימוש בו, יקרים ביחס לממוצע, כך עלות הטיפול בו תעלה.
בנוסף, בכל טיפול קיימת אפשרות לגילוי חלקים או בעיות שלא נצפו מראש, מה שיכול לייקר את עלות הטיפול. עם זאת באופן ממוצע טיפול עשרת אלפים ינוע בטווח של 450-550 שקלים. טיפולי 15,000 ו30,000 ינועו במחיר של 350-800 שקלים.
טיפול עשרת אלפים – רלוונטי יותר לרכבים שיוצרו לפני שנת 2000. ברכבים אלו מומלץ לבצע טיפול בכל צבירת עשרת אלפים קילומטר נסועה. מומלץ לבצע טיפול לאחר צברית 100 אלף קילומטר נסועה.
טיפול 15,000 ו30,000 – טיפולים אלו רלונטים יותר לרכבים שיוצרו אחרי שנת 2000, ונחשבים יותר אמינים ועמידים. לאור זאת, הרכב יכול לנסוע יותר מרחק עם פחות טיפולים. ברכבים אלו, ניתן גם לעיתים להסתפק בטיפול שנתי בלבד. ברכבים שיוצרו לאחר שנת 2000, מומלץ לבצע טיפול מקיף בכל 120 אלף קילומטר, או כל שלוש שנים – המוקדם מבניהם.
טיפול לפני טסט – מטרת טיפול זה למנוע הפתעות בעת הטסט, שימנעו מהרכב לעבור את הטסט.
במהלך טיפול קלאסי יעברו לרוב על מספר מרכיבים ביניהם החלפת שמן מנוע, בדיקת מספר מסננים (אוויר, מזגן, שמן ודלק) בדיקת רפידות וצלחות הבלם, נוזל הבלם, מצתי המנוע, ונוזל קירור.
הטיפולים שהרכב עובר בין טיפול לטיפול משתנים בהתאם לסוג הרכב, למרחק שהוא נסע, כיצד הבעלים שמר על הרכב בתקופה שבין הטיפולים ועוד.
יחד עם זאת קיימים מספר מרכיבים עיקריים שנעשים בכל טיפול.
חשוב להדגיש שיש לפעול תמיד בהתאם לספר רכב, ולהשתמש רק בשמנים חומרים וחלקים המאושרים על פי היצרן.
טיפול לפני טסט כולל מעבר על כל האספקטים של הרכב הנבדקים במכון משרד הרישוי.
מטרת טיפול הרכב לפני טסט בראש ובראשונה היא למנוע הפתעות בעת הטסט, שימנעו מהרכב לעבור את הטסט
מוסך ימית, הפועל בתל אביב קיים וותק של מעל 17 שנה,
המוסך מבצע את כלל סוגי הטיפולים לרכב במקצועיות ואמינות.
לפרטים נוספים אודות ביצוע טיפול לרכב שלכם, צרו קשר כבר היום למוסך ימית.